Altijd gezellig lessen gehad, Cindy was altijd lekker duidelijk Je doet alles stap voor stap en als het niet in één keer lukt dan ga je op dat onderdeel wat vaker oefenen. Ik heb een super
fijne tijd gehad.
Fleur Aben
8 dagen geleden
Ik heb altijd hele fijne en leerzame rijlessen gevolgd bij Cindy. Ze geeft op een goede en duidelijk manier les, daarnaast is het ook altijd gezellig tijdens de rijlessen. Ik vond het erg fijn dat alles stap voor stap ging en ik het op mijn eigen tempo kon doen. Ook raad ik de dagtrip naar Limburg zeker aan, het was erg leerzaam en het gaf mij meer vertrouwen in het auto rijden! Bedankt voor alle fijne lessen!
Finn Hommering
14 dagen geleden
Cindy geeft goede en duidelijke uitleg en geeft je de ruimte om het op jou tempo te doen, ze geeft goede en leerzame tips. Bedankt voor alle rijlessen!
Matthijs Gerritsen
een maand geleden
Altijd hele fijne en vooral leerzame lessen gevolgd bij Cindy. Ze is duidelijk en geeft echt aan wat goed en wat niet goed gaat. Zeker een aanrader!
Lars
een maand geleden
Cindy legt alles goed en duidelijk uit en dat vindt ik erg fijn! Heb fijne rijlessen gehad. Het was een fijne tijd.
Linnéa Hommering
een maand geleden
Cindy geeft op een fijne en duidelijke manier les en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt in de auto. De lessen zijn gezellig, maar ook leerzaam en alles gaat stap voor stap op jouw tempo. Bedankt voor alle fijne en leerzame lessen! 🚗
Vince de veer
2 maanden geleden
Ik heb super fijn gelest bij Cindy. Vond het fijn dat ze meteen duidelijk was als er iets niet goed ging. Verder vond ik het altijd erg gezellig in de auto.
Lotte van de Poel
3 maanden geleden
Cindy geeft op een fijne maar duidelijke manier les, wat extra fijn is door mijn gehoor. Er is altijd ruimte voor een gezellig praatje, wat de lessen wat leuker maakt. Ik ben ook op dagtrip geweest naar Limburg, dit was erg fijn voor mijn zelfvertrouwen. Zeker een aanrader! Wat ik erg prettig vond is dat alles stap voor stap ging en vooral als je er zelf klaar voor was. Dankjewel voor alle leerzame lessen!
Lotte van de ven
3 maanden geleden
Cindy geeft op een hele prettige manier les wat ik heel fijn vind. Het was ook altijd gezellig en ik heb veel gelachen. Ook de dagtrip naar Limburg is zeker een aanrader!!
Borg Snijders
4 maanden geleden
Altijd gezellig lessen gehad, Cindy legt het uit op een fijne manier maar wel duidelijk. Je doet alles stap voor stap en als het niet in één keer lukt dan ga je op dat onderdeel wat vaker oefenen. Ik heb een super fijne tijd gehad.
Reactie plaatsen
Reacties
Altijd gezellig lessen gehad, Cindy was altijd lekker duidelijk Je doet alles stap voor stap en als het niet in één keer lukt dan ga je op dat onderdeel wat vaker oefenen. Ik heb een super
fijne tijd gehad.
Ik heb altijd hele fijne en leerzame rijlessen gevolgd bij Cindy. Ze geeft op een goede en duidelijk manier les, daarnaast is het ook altijd gezellig tijdens de rijlessen. Ik vond het erg fijn dat alles stap voor stap ging en ik het op mijn eigen tempo kon doen. Ook raad ik de dagtrip naar Limburg zeker aan, het was erg leerzaam en het gaf mij meer vertrouwen in het auto rijden! Bedankt voor alle fijne lessen!
Cindy geeft goede en duidelijke uitleg en geeft je de ruimte om het op jou tempo te doen, ze geeft goede en leerzame tips. Bedankt voor alle rijlessen!
Altijd hele fijne en vooral leerzame lessen gevolgd bij Cindy. Ze is duidelijk en geeft echt aan wat goed en wat niet goed gaat. Zeker een aanrader!
Cindy legt alles goed en duidelijk uit en dat vindt ik erg fijn! Heb fijne rijlessen gehad. Het was een fijne tijd.
Cindy geeft op een fijne en duidelijke manier les en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt in de auto. De lessen zijn gezellig, maar ook leerzaam en alles gaat stap voor stap op jouw tempo. Bedankt voor alle fijne en leerzame lessen! 🚗
Ik heb super fijn gelest bij Cindy. Vond het fijn dat ze meteen duidelijk was als er iets niet goed ging. Verder vond ik het altijd erg gezellig in de auto.
Cindy geeft op een fijne maar duidelijke manier les, wat extra fijn is door mijn gehoor. Er is altijd ruimte voor een gezellig praatje, wat de lessen wat leuker maakt. Ik ben ook op dagtrip geweest naar Limburg, dit was erg fijn voor mijn zelfvertrouwen. Zeker een aanrader! Wat ik erg prettig vond is dat alles stap voor stap ging en vooral als je er zelf klaar voor was. Dankjewel voor alle leerzame lessen!
Cindy geeft op een hele prettige manier les wat ik heel fijn vind. Het was ook altijd gezellig en ik heb veel gelachen. Ook de dagtrip naar Limburg is zeker een aanrader!!
Altijd gezellig lessen gehad, Cindy legt het uit op een fijne manier maar wel duidelijk. Je doet alles stap voor stap en als het niet in één keer lukt dan ga je op dat onderdeel wat vaker oefenen. Ik heb een super fijne tijd gehad.